Monday, March 06, 2006

如此很好

Y事件令人低落了一陣子,幸而身邊有家人、朋友陪同,日子過得很愉快。

1. 週末跟韜韜、暉暉、穎穎飲茶兼玩耍。最得意是暉暉在 play room玩滑梯時,姑姐叫:

「暉暉~~」

(只顧著爬滑梯)

「暉暉哥~~」

「暉暉哥係度......」

好好笑。

2. 終於跟兄弟見面,於尖沙咀「有骨氣」吃火鍋。最最重要是在街上碰到魯文傑,本人以勁over 的表情望著他,害得他即時低頭迴避本人勁over 的眼神!

勁爆笑。

3. 同學K 為我在倫敦辦理「後事」,幾度奔波,甚為感動;看到她在msn space中稱我為 zeiling sweety,wow,十分窩心!

甜到笑。

6 comments:

lamkayeee said...

又話我D青蛙都係重點既? haha

不過, 比起魯文傑真係無得比, 我都笑標眼水.(even 我連你同佢的表情都見唔到-_-")

zeiling said...

咦!我記得魯文傑上黎又唔記得青蛙!!!

其在太好笑了,魯文傑令我忘卻了蛙!

anyway實在好鍾意你D蛙!YEAH!I really like frogs now!!!!

Anonymous said...

nice photo......smile

zeiling said...

smile...??? Who is it? Is it my...???

Anonymous said...

Yes.....it's me..... smile again!

zeiling said...

Email me pls.