Friday, November 24, 2006

蛙痴,痴線個痴

話說意大利牌子 Braccialini 一向好激,在我心目中最經典的作品莫如小丑 die-cut 手袋(-_-)。DD o地脷筋的徐子琪都鍾情這款袋;但這樣說並不代表我也喜歡它,只能說欣賞。

好,這一季,來了個蛙袋。V 曾經跟我提及這個袋,可我無心裝載,亦沒有考究其來龍去脈──叫我拎著一個蛙蛙手袋出街,唔係呀嘛!!!今天,兄弟再跟我提到這個袋,更告知它市值 $8,080。不約而同的是,V 及兄弟均認為我會買這個蛙袋……(兄弟:IF U like it (which i don't think u LIKE in that way) and IF have big sale u might.......)

555!你地咁睇我?我會唔會呀!我會唔會用 $8,080 買個咁既袋呀?我會唔會咁痴呀!!!

後記:
對此,S 這樣回應: 例如Z買左個蛙袋,我會同自己講:蛙袋裡面無蛙,浪得虛名!咁個袋都貶價,cheap野,B貨…」

堂堂意大利牌子慘淪為 B 貨,連 A 貨都不如,也真夠可悲!

4 comments:

Anonymous said...

等我同你去太子金魚街,買番數千萬挑Four豆,等kui地三五一千年,到時你想將kui地扮成pet屎都得啦~拎住pet野出街,o可o可~~

Anonymous said...

咪逃...到底你有幾多個名?!

另, 完全唔知你想講咩.

Zackiemad said...

唔係好多o者﹐幾百個o甘啦

Anonymous said...

weiiewiei...u dont have shit "all" ar???