Thursday, November 22, 2007

說起中學同學陳某......

中三時--
她曾經說我「打人好似抹塵」。

中五/六時--
她是文科班 1 號,我是理科班 22 號。每次上 PE 堂時都被迫分單雙學號兩隊作賽,打排球、籃球、手球、乜球物球。單數隊陣容強大,有排球隊及其他校隊等成員坐陣,而雙數同學應全是廢人,因 Hea 人如我(唉!)每次都被迫上陣。

有一次,跟單數同學作排球對壘,結果當然是我隊慘敗,全隊被罰跑圈。事後,我跟陳某說,下次不用打(球)了,我會自動跑圈。

8 comments:

Anonymous said...

在下當年讀的中學把學生分為四社,姑勿論是「愛讓謙勤」或「仁義愛信」或「上下左右」甚至「狠淫賊賤」,實質把學生分為四堆:超強隊、強隊一、強隊二和廢人隊。在下由中一開始已經被編進廢人隊,足球、籃球、羽毛球、排球、陸運、水運、常識問答、長跑……全部都有機會上陣但必定得個第4。第4,即係包尾。

Anonymous said...

FUCK U!!!

I HAVE LENT U A FRANCIS NG VCD, BUT U NEVER GIVE ME BACK!!

FUCK OFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!

SO GREEDY!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

WHY I HAVE A GREEDY FRD LIKE U????

lamkayeee said...

我都係雙數架喎(中一至中三: 12, 中四以上: 6), 點解我唔記得有咁既事?

反而有印象如果要以'紅黃藍綠'分組,綠社係要搞好耐先至夠數成隊參賽 - 好可能係我地呢D綠社hae友死到唔出所至. (雖然最後都有被迫上陣....)

但不要忘記, 那個時期, 綠社的女子組係四社之最強!!!! 真係唔明.

Anonymous said...

『BRAD PITT IS NOT DEAD. PLEASE APPRECIATE WHAT HE HAS CONTRIBUTED FOR THE PAST CENTURY.』

THIS SHOP OPENS 24 HOURS A DAY.

ALL VIDEOS BELONG TO MR.PITT.

AND OF COZ, THERE WILL ONLY BE BRAD'S MOVIES.

OTHERS ARE NOT ALLOWED.

Anonymous said...

whahhahaha!!

bb!!! im crazy la~~~

Bradddddddddddddddddddd

Anonymous said...

bb!!

what were you doin 19 yrs ago??

http://www.flickr.com/photos/danzden/47006910/

whhahahahahahahaha!!!

zeiling said...

s:
當年我校分「紅藍黃綠」。
最欣賞「上下左右」。

另, 運動當嗜好, 輸也無妨。

k:
我真係死都唔出.
但我中六/中七參加陸運會推鉛球,
兩都係入到最後六強(只記得中七果次第四定第五, 在場有高sir)! 係唔係好勁呀!

v:
死開!