Saturday, August 27, 2005

本週經典

1. 紋
掙扎兼低落了兩天,終於從荷包嘔出73鎊。歷史性一刻。

2. 不能再好
如果多給我一次機會,我也不能做得更好,因為「我已經做得好好咯喎」!對,我當時很絕情。

3. 五個來電
沒有接聽。比B少了一個。Ok,我仍然很絕情。

3. 那個女人很男人
竟有女人在 pre-愛情路上做晒所有「男人」的事,令我大開眼界。

4. 愛之爆眉
愛,令他眉都爆埋,好野!貨真價實!
愛之爆眉,問你死未?

3 comments:

Anonymous said...

有些人會愛到爆瘡
有些人會愛到爆血管
小小爆眉 何足掛齒

yan said...

大師...我怕你下次會爆獲勁既, 觀音菩薩都幫你唔到呀...touchwood~

小心駛得萬年船呀, 大師~

zeiling said...

「爆獲勁既」?!哇,唔好啦呱!哈哈!

大師,保重呀!