Wednesday, February 22, 2006

緣起

小學時代已realise自己是 YSL。那時大概只知道是香水的牌子。

中二或中三時,林X宇同學在英文堂後的小息,在黑板上串了我的英文名,跟我說,你的簡稱是YSL。那時,很感動。竟然有人notice。竟然有人notice且告訴我。

許多年後的某天,兄弟說我應該擁有YSL的產品。唉。於是......

於是,過了幾個月,終於在減價期間以六折買了一個手袋。白色的。(選購時心大心細。好貴呀。但好想要喎。買唔買好呢。不如買啦。呢個款定果個款呢。呢個款平D。果個款貴D。但又靚D。貴成100鎊。但靚好多咁。貴就貴啦。黑色定白色。好似白色靚D。個鬼妹望住我個袋喎。買唔買好呢。買唔買好呢。買唔買好呢。買唔買好呢。買唔買好呢!買啦。)

就這樣,買了第一件。很希望有第二件、第三件、第四件......唉。可惜,冇錢。可惜,真是很貴。

唉。

4 comments:

Anonymous said...

我真係覺得你拿住YSL袋係一件好型的事.

如果我都有個同名同牌, 我大概會一早忍唔住買個來抽住.

不過應該都唔會好似YSL咁, 老連咁大個字.

機緣巧合, 所以先咁型.

zeiling said...

林同學,

YSL沒有老連咁大個字的Product先至貴呀大佬...d衫我都費時睇,費時恨啦...

楊同學

Anonymous said...

我知丫. 佢其他product係靚D/好多同好貴呀.

不過你係要抽個老連咁大個字果D囉, 因為你的動機係要食字....

食到字所以先型咋嘛, 個袋本身落在食不到字的如我/其他人就無咩野的了.(個人認為o者,你知我幾"低調" 架啦...)

zeiling said...

anyway你知我出阿揚架啦.

楊同學