Friday, February 24, 2006

師奶日誌

前晚跟V、R及R男友食晚飯。R "formally announced" 將會結婚。本人將作為伴娘(胖兩),心情興奮。謹祝 R 非常極度萬分幸福快樂。

昨天跟老媽上街,碰到中學時的數學老師帥sir,後在樓下兜口兜面見到鄭則仕及黃日華。黃很型地戴著七彩反光太陽鏡,可惜媽看不到,飲恨了一個晚上。

今早再跟媽上街,收到她的來電。祝好。

2 comments:

Anonymous said...

帥sir? 有咁的事點解唔話我知呀? (雖然我唔知點解我要知)

黃日華? 有咁的事點解唔話我知呀? 你知我對黃日華點架!

仲有, 收到我的來電好奇咩? 折騰過後先敢見人丫嘛.

zeiling said...

你識帥sir架咩? -_-"
唔知呀, 我以為你當時同我唔同班, 你可能唔識佢. 當時我好想好想走過去向佢問好, 可惜冇...

我一時唔記得左你對黃日華係點!!!我當時係諗--唔係, 係苗喬偉者. -_-"
anyway, 黃日華好老, 不過肥貓仲老. 佢地果次係我樓下的餐廳食下午茶呱, 不過間野好鬼難食的!

唔奇, 最奇果野我係街度大叫左出黎啦.