Wednesday, August 23, 2006

大鑊飯

忽然出現--

桂花蟹肉炒魚翅、冬草炖官燕、四汁炖官燕 (杏汁、椰汁、紅栆、冰花)、刺身龍蝦、芝士牛油堂煎鮮鮑、海龍海馬花膠燉吉品仔、堂灼涼瓜板雪花牛肉、半煎煮水瓜豆腐肉青、紹菜心白豆腐煮腩片、欖角排骨蒸剁椒魚雲、金不換胡椒粉絲大魚頭、極品南乳藕條炒肉根、鐵板咸魚雞粒茄子、海龍海馬海炖豬展等等等等等等等......(其他的,請等等。)

落後不只半小時。

3 comments:

Anonymous said...

我都想笑架,老細望住我咋。

lamkayeee said...

話咁快我就見到並頂唔順要致電.連你都話:'咁快...'

'hahaha...aa..aaaa'(忍住)

'唉......唉.....'

'唔知呀我真係覺得好好笑...'大頭魚' 即刻諗起big head fish...哎呀原來係'大魚頭'添..haa..aaaa'

'唉....唉....'

多謝你响我睇到眼都起膠時請我食翅.

Anonymous said...

我D翅多到要倒呀.