Thursday, October 05, 2006

小事記

出息(一)
Z:藝術館而家有齊白石呀。
V:星期日睇囉。
Z:但星期三免費。
V:大佬唔駛返工呀!
Z:咁惡做咩喎…

出息(二)
V:$5 都 save,冇出息!
Z:$5 + $5 + $5 +…+ $5 = 5 Million!
V:咁你慢慢儲啦!
Z:…

脫節(一)
父:你去果個商場行下啦,24 小時架。
女:邊個呀?
母:amp 呀。
女:下!乜 amp 24小時架?!

脫節(二)
女:不如睇〈大丈夫 2〉丫。
母:上個月伯娘都叫我睇。

苦悶(一)
兄弟:返左黎喇,搭緊的士返屋企。
我:唉。
兄弟:咩呀?
我:你唔係度,我好苦悶呀。
兄弟(招積地):苦悶哩!
我:係。

苦悶(二)
毛:做咩呀?
玲:嘉返左黎。
毛:咁咪好囉。
玲:係呀。我第一句同佢講我好苦悶。
毛:返工既人係咁無聊架喇。
玲:我空虛~~我寂寞~~哇哈哈~
毛:…

4 comments:

Anonymous said...

請了解清楚"萬曆十五年"的內容,以免於當日出醜。

yan said...

個商場唔係叫apm咩?

zeiling said...

白石:
你改個咁既名夠出我醜啦。

yan:
-_-" 我對呢個商場實在太陌生,打錯左都唔知。

Anonymous said...

ho sui ga :(