Tuesday, February 26, 2008

OK,我認,我是人蠢冇藥醫

之一
常常被認為很蠢。例如:

某年某月,S 先生 text 我:
「o係 blog 度罵你人蠢冇藥醫果個係邊個?」

讀畢,即時爆笑。那個在 blog 罵我死蠢的,正是親愛的 V,當時恰恰在我身旁,很不解(或不屑)地看著我在喪笑。

之二
常常問一些白痴的問題。例如:

問:「你有屋企電話o架?」
答:「(笑) 我係有屋企電話架。」

問:「你做咩俾佢知你有阿爸阿媽o者?」
答:「(笑) 咁係人都應該有阿爸阿媽架嘛。」

2 comments:

Anonymous said...

whahahah!!!我記得呢件事!

親愛的 ,其實你不用害怕告訴我你喜歡威廉王子。我們可以分享他的「苦與樂」(嘩哈哈!!),橫豎你知道佢禁多料!!!!!

zeiling said...

sorry, 只有你愛地中海囉.