Monday, March 17, 2008

怕怕怕

其實呢......

我怕陽光
我怕海灘
我怕熱
我怕出汗
我怕曬

我想點呢到底?

4 comments:

Anonymous said...

你朋友又怕佛像。

你地兩個想點呢到底?

zeiling said...

唔知呀~~~~~
好迷茫呀~~~~

咩都唔知係少女的特權;
迷迷茫茫係少女的特徵!

Anonymous said...

gum , 你怕唔怕斑馬?

.....................

-_-""""""""""""""""""""""""""""

zeiling said...

下, 唔知喎.

做咩我要怕斑馬呀???