Friday, December 11, 2009

記夢

記今早的夢:

回到City,彷如隔世。走進課室,見到幾個舊同學,跟其中一個說:「很耐冇見,仲記唔仲得我?」於是,我拉開面上的口罩。她冷冷說:「記得。」我見她的態度好像不太友善,便說:「我唔係好舒服,想去洗手間。」另一位同舊同學說,「出門口轉左就係啦。」

出了門口,我見到了一個「開放式」的洗手間,什麼也沒有,男男女女的就公然在馬桶上如廁;那裡佈置得像個原始森林,還有人工毛毛雨從天花灑下來。我心想:「Creative media 真係好 Creative。」但我不想如此開放跟大家一起如廁啊,於是便走呀走,想找個有遮掩的洗手間,可是走了好久也找不著,全身也給人工雨淋濕了,又想:「洗唔洗咁 Creative?」。

就在此時,走回原路,發現原來我一開始便走錯了路,同事說那間「出門口轉左」的洗手間就在前面。我心急得不得了,現在才去洗手間,豈不是會遲到?……

3 comments:

lamkayeee said...

夢見公開地如廁/更衣之類 - 內心有秘密. 抑壓. (唔記得邊度睇返黎)

但你堅持唔公開 - 你好堅持抑壓!

Creative Media - 你掛住朱仔!

單位 said...

你個夢都好鬼creative喎!!!
查實...你果刻係咪真係要去廁所呢...XD~~

zeiling said...

kayeeeeeeeeeeee,
我成世人都可能會咁抑壓????......

單位,
我估我果刻唔係想去廁所, 只係想逃避當下的人和事..........