Monday, January 18, 2010

與友 B 及阿茵同學飯聚

上周五,與友 B 及阿茵同學到尖沙咀飯聚。記三件有趣的事:

1. 「情場老手」B(相對上的「老手」)只不過是輕描淡寫地說了幾句,我和阿茵已不禁連連點頭,大喊:「哇好叻呀!」、「你又知既?」、「佢真係咁講喎!」、「中晒呀!」

好明顯,兩個未見過世面的女子。

2. B 甫見我的手提電話,便說:「楊小姐,你部電話係絕版黎喎。」及後拿起我的電話,又驚叫:「連相機都冇?!」咳咳,我重申,是有的!

B 他大哥用的,是 i-phone 耶。

3. B 飯後欲罷不能,拉我到尖東飲野。我倆坐在露天酒吧(?)喝柚子茶和朱古力咖啡(好純品!),B 繼續訴說他的愛戀故事。兩小時後,不知是太冷還是什麼,病了。

Anyway,祝我的友都戀愛順利。

5 comments:

友人B said...

In precise, 係柚子蘆薈蜜。

zeiling said...

係唔係for 潤澤愛情?

友人B said...

唔係!
係for 通腸胃的

yan said...

我地d未見過世面既女子真係唔識野, wakakaka~~~

zeiling said...

yan,

我地天真無邪o者!