Friday, February 26, 2010

跟路痴相處 (2)

話說,今晚我、V 今晚約定到 R 家吃火鍋(這次火鍋據稱是「春天前最後一次火鍋」)。R 家住青衣,這地方對我和 V 來說從來都如此陌生,每次都要 R 到青衣城接我們。

今早,我跟 V 又在討論要不要叫 R 到青衣城接我們。我說不用了吧,我可以 print 定個地圖出來,V 問我要不要帶指南針,我說,好呀,有備無患。彷彿,由地鐵走到近青衣碼頭一段小路就如遠足似的,正所謂「又越過高山又越過谷」。

++++++++

友 B 見我在 MSN 中顯示「又越過高山又越過谷」一句,問個究竟。我跟他說我要到青衣朋友家吃飯啦,記得是在青衣碼頭附近,但又不懂走。

B:行都行到喇,沿海濱
我:我知呀,但你知我啦
B:你就真係抆d
(哇見到呢句,我真是爆笑了出來呀!XDD)

我的友,都如此了解我。真好。

舊文:跟路痴相處

5 comments:

Anonymous said...

V 問我要不要帶指南針
<--呢句野其實係串緊你!!!!!(屌你駛唔駛print地圖禁認真呀?你估去旅行呀?)

Anonymous said...

我的友,都如此了解我。真好。
<--係你特別蠢,所以係人都知。

Anonymous said...

其實你呢個post既title應改做:跟白痴相處(2)

青衣之友wing wing said...

咁... 918呢... 使唔使我落青衣城接你呀???? XD

R said...

上次都終于行過海濱啦!

從青衣城最低那層,spagetti house 隔離出去向右邊行就到啦!

你們每次來都是夜晚,咪認唔到路!