Thursday, May 08, 2008

跟路痴相處

昨晚,到成吉思汗的公司工作,然後飯聚。

之前多次問成吉思汗,你住哪裡的呢,他總是答:清水灣道 45 號,飛鵝山附近。由於成吉思汗對著我,無論是公事私事,老是嬉皮笑臉的樣子,是以我一直以為他耍我,直至昨晚……

成:拿,你上網睇下清水灣道 45 號係邊啦。
我:好呀。

於是,我在網上地圖上搜索,原來清水灣道 45 號,彩雲邨是也,附近又真係有個山喎。

我:咁你搭咩車返屋企?
成:地鐵囉,然後轉車。
我:要轉車架?唔係喺地鐵站出就係咯咩?
成:咩地鐵站?
我:(想了一想)牛池灣地鐵站囉。
成:(想死)牛池灣地鐵站?你起架?!
我:(又想了一想)咁牛池灣文娛中心係咩站?!
成:(好想死)彩虹站!

***

晚飯時,成吉思汗教我搭巴士回新居,但我堅持要乘地鐵。

成:你可以搭 9XX,或者 XXX,過左邊度邊度* 就係架喇。
我:吓,我唔識路架喎,你唔好害我。
成:諗下先……真係過左邊度邊度就落車。
我:都話唔識路咯,唔好害我呀下!
成:……

* 他說的一個地方,我忘了。

4 comments:

梁偉洛 said...

如果地鐵站真係你有份起,我馬上叫朋友沽清晒手上的地鐵呀。

zeiling said...

係就精彩咯!

呵呵!

在牛池灣與你初見的wing wing said...

唔好話我話吖... 你識up牛池灣... 都好似因為我咋嘛... >.<

zeiling said...

咁都俾你發現...:p