Saturday, May 10, 2008

玲玲與扔扔的童年合照

去年,在網絡上認識林扔扔,繼而相認--原來我們是幼稚園同學!當時,已十級激動!

最近搬家,終於把廿幾年前的幼稚園班相找了出來。林扔扔說,她坐在前排中陣位置,我馬上把相 send 給她--




原來,我們在幼稚園中班時,已坐在一起合照了!!!
左:小玲玲;右:小扔扔!



這張清楚一些。扔扔說,右手邊那個,叫葉雅子喎。(大佬咁都記得?!)



聖嘉諾書院
一九八四年度幼稚園上午中班結業員生合照(爆左自己年紀添!)

一億級激動中!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

哈哈哈!!!
講o左唔好驚... 我有印象我後面o個個短髮女叫做... "x惠蘭", 你後面o個個係男班長, 叫"林志偉"...
但我真係唔記得呢個坐我隔離的你係叫呢個名囉!
hahahahah

zeiling said...

扔扔, 你好野!

我真係0記憶囉.

我只記得, 有一次, 係廁所,
有個同我 friend的小朋友同我講,
佢要搬去大埔喇, 仲講左個新電話no.我聽,
但我不但冇記佢電話no., 連佢係邊個都唔知囉.

係咁多, 我冇記憶架喇. (唔好迫我!)

Anonymous said...

我諗o左幾day...
坐我後面的短髮女應該叫做"楊依蘭"先o岩!!
我仲記得有個男仔叫"董建光" (唔係董建華o的friend!)~ 好似係大合照的最後排中間偏右的位置... 佢同我住同一條村...
我記得佢係唯一一個幼稚園同學仔同我入同一間小學的!

Anonymous said...

應該係從左數去第三個先o岩!
...究竟我個腦點解會裝埋o的咁o既o野?!

我仲記得我地班有個男同學, 由低B喊到高B, 每一日風雨不改呀媽揹O左佢返學之後, 佢就大喊...
不過唔記得佢個名了。

Anonymous said...

大姐, 你講講下, 成班人的人名你都會 up 晒出黎架喎!

你玩晒啦!

Unknown said...

😀

Unknown said...

同學仔😏