Thursday, September 14, 2006

去年九月

兄弟:

去年這個時候,我們正從丹麥到布達佩斯嗎?不覺已一年了。要不是今天無無聊聊重看去年的日記,那三十三天的旅程,倒已忘了。

但準不會說不緬懷以往的日子。這一刻,忽然記起每朝你跟 Carman 的角力,其實也非常有趣(對我─Carman 口中的 Darling/Lovely─來說)。又忽然想起在Salzburg的Hostel及火車上遇上的日本少女(對我來說,最大得著就是知道為何出國留學的日本人,絕大多都是女生)。

希望你今次的旅程,也會很快樂。但請不要再花錢到酒店豪了。

你的兄弟

6 comments:

Anonymous said...

明年今日,我會在里約熱內盧跳著森巴舞,吃著巴西菜!(不是巴西燒烤!Fuck!!)

zeiling said...

旭兒(Yukkie):

你幾時改左名叫sukie架?
森你個頭呀森!

lamkayeee said...

1. 我那本旅行日記, 回來後打開看過一次...D圖.字沒有看,因為看圖已記起係咩事. 另發現我真係幾鐘意D圖, 因為翻睇自己都笑.

2. 去年今日? 不記得由哪裡去哪裡了. 我都唔知點解當時可以draft到一條咁的route(當時以'偉大'來形容).事隔一年,我已經完全沒有這種精力,也大概永遠不會再恢復.

3.Anyway, 丹麥的下一站,絶對是你永遠記不到個名的斯洛伐克.

Anonymous said...

4. 老實跟你說, 我幾乎忘了誰是Carman! 當然經過幾秒掙扎後我還是記起了. 對於初次見面時佢就已經不由分說的屈我但就darling 你, 雖然還是覺得 ‘有無搞錯!’, 但已忘了屈我的細節內容. 真是少有的豁達!

5. 對於那日本女生, 我最記得的係佢在我地瞓哂覺時摺花俾我地...我沒有聯絡佢, 你有無?

Anonymous said...

1. 我自己果本, 未睇過.

2. 係'好偉大', 唔係'偉大'.

3. -_-"

4. 竟然! 你果時好激動架bro.

5. 冇, 因為唔見左佢email.

lamkayeee said...

2. '好偉大'係我講架? anyway 真係好偉大,因為做唔返.

4. 你知我連他人誤解我意思都會發癲. 如此不知所謂兼毫無準備的屈夾兇我這個非法居留人士(如果當時你响度我就唔洗百詞莫辯!), 當然係會噴火. 講起又興返. ha!

但我明白到: a. 佢本身都腎既. b. OK!! D蟻已經drove her crazy. 於是最後竟然忘記了呢個人...最衰係你, 又提返.