Monday, May 18, 2009

「外母」

哇大佬!咩事呀?!當我心情很沉重之際,見到處名「成龍」在上一個 Entry 留言......


我見到咁既留言,可以點先?即時爆粗啦梗係!但誓估唔到,「成龍」將我失控爆粗的一幕放在她自己的Blog內,實行唱衰我:


圖中的 "me" 是「成龍」,Polly 就是本人。到最後我真係去廁所笑完再返埋位囉!好慘!!!

* Background information: 處名「成龍」的友人,常在她的同事朋友網友前說我鍾意成龍呀、木村呀、阿豬阿狗呀,甚至是成奎安。但最得她心的,一定是黎明,她常掛在口中的一句是「黎明粉絲痴玲」......

7 comments:

路人甲 said...

嘩,mud原來你鍾成奎安架?

zeiling said...

「成龍」,

唔好再扮第二個得唔得者!好煩呀!

Anonymous said...

但,你又不停係我個blog道留「XXX的小玲玲」喎。甚麼,「成龍的小玲玲」等等。大佬,gimme a break!

扔扔 said...

笑死... 好彩jet jet同成龍都幾誓不兩立... 否則我都可能信!!! :p

zeiling said...

扔扔,
jet jet is the best!!!!

zeiling said...

and 成龍 is the second best!!!!

zeiling said...

fake z,
唔好再扮我!