Tuesday, May 19, 2009

一盆冷水淋落去

好了,昨天的主角--處名「成龍」的好事之徒,其實就是友 V。由於她不時在blog內唱衰我,我也要寫寫她的衰野--Think too much! 想想幻想這個世界充滿靚仔!身為她的友,眼見她時常天真地幻想著,實在好想一盆冷水淋落去!

(1) Jump to sea la u!


(2) Wanna broken yr head
醒下啦!得唔得呀?!

1 comment:

好了解你的小敏敏 said...

我呢,只是幻想罷了。總好過你囉,真的以為和成龍拍緊拖!

想想幻想這個世界充滿靚仔!
<--我知,審美眼光不同,你便笑我。你的所為「靚仔」,是成龍,是姚明,也是黎明!唔好以為我唔知呀,三番四次推我話唔睇《新宿事件》。明明自己好想睇,又唔敢同我sharing!