Thursday, July 16, 2009

「我又唔係你條仔!」

R 在結婚前(兩年前吧)給我們講了一樁事,令人「叮」了一聲。

話說有天,她在下午時段打電話給她小學到而家的同性密友 C,對方沒接聽。到了晚上,C 才給她回電話--

R(大反應):「做咩唔聽我電話呀?!
C:「咩事呀?我又唔係你條仔!

好一句「我又唔係你條仔」,令 R 當堂醒晒!--喂係喎佢又唔係我條仔,做咩要求佢一定要聽我電話?唔聽我電話洗唔洗發晒茅咁大反應呀?

其實,是不是有很多女孩子,都會在不覺間以對男友的態度對待同性好友?

2 comments:

R said...

你係咪有感而發呢?

朋友有不同的性格,學會包容和忍讓才可以入不同的人相處。

zeiling said...

一言難盡, 但同意你既講法.