Monday, August 17, 2009

養兵22年

今期《忽周》的《me! 》有一篇謝天華的專訪,節錄如下:

01年,當時入行已十多年的他,回巢無綫參演劇集《皆大歡喜》,拍攝一場追逐戲,跑了兩步已氣呵氣喘,連番 NG。
他回家照鏡,驚覺「發福」,心想:「如果下次公司有機會俾自己,都冇運行啦。」是故的起心肝,隔日跑步,積極收身。9
然後,幾乎又過了十年,他接到一個「瘦削臥底」角色。
好彩一直 keep開,再戒少少澱粉質,減多幾磅就 fit晒監製要求。」
這角色,就是今日街知巷聞的「 Laughing哥」。
這天,他依然激動:「因為我永不放棄,所以唔怕讚自己;今次真係一個傳奇,前無古人,好自豪!」

養兵千日用在一朝,更何況,謝天華的兵,足足養了 22年。

看畢,稍稍有些感動。

+++++++++++

上周 V 問我看不看「Laughing Gor 之變節」,由於沒有興趣便詐聽唔到冇答佢。但看過上述那訪問,我跟她說我現在好欣賞謝天華,要不要去看「Laughing Gor 」。想也想不到換來一輪狂插,更(如常地)揚言要在 Blog 內唱衰我。唉,朋友。

+++++++++++

原來早在今年3月,即無線播「學警狙擊」時,我們已就Laughing 哥一角而互插一番了!


令我笑得喘不過氣來的一句:
好笑得過你鍾意謝天華?!

8 comments:

Anonymous said...

o甘你鐘唔鐘意黎耀祥呀?

Anonymous said...

「上帝要你滅亡,必先令你瘋狂!」

揚小玲,你死緊喇!

Anonymous said...

laughing嫂,

你幾時會鐘意柴九呢?

Anonymous said...

「啦fing」 U 我笑你

Anonymous said...

今集,我地會去到京都,
京都、日本舊都,
係當時政治經濟的中心,
一個充滿權力鬥爭的地方,
默默誕生左一種職業:忍者
佢地神秘、忠誠、勇敢;
佢地獨來獨住執行任務,
雖然佢地人丁單薄,
但係任務成敗卻連繫住千百人的性命...

陳啟泰,亞視台柱,
經常一個人分飾多角。
與忍者一樣,孤身隻影,
佢需要去完成一套戲,一個節目,以至係台慶...
一套戲的成敗卻連繫住亞視千百人的生計...

到底係乜野、令到佢咁有動力為亞視效力...
我地今集會探討,陳啟泰與忍者的微妙關係....

Anonymous said...

哈利波特:神秘的陳啟泰
哈利波特:消失的啟泰
哈利波特:啟泰的考驗
哈利波特:陳啟泰的密令
哈利波特與啟泰王子
哈利波特與啟泰聖徒

Anonymous said...

滿城盡見陳啟泰
啟泰的後現代生活
不能說的啟泰

Anonymous said...

go to die la u!