Sunday, April 23, 2006

書櫃一角

















凌亂中的一角......

9 comments:

zeiling said...

Thanks.

Hmm, in what way do u think we are alike? I really wanna know. hehe.

梁偉洛 said...

咦!你有《尚未誕生》啊!
我好喜歡。

zeiling said...

係呀, 但《尚未誕生》隔離果本就...

lamkayeee said...

《尚未誕生》隔離*另一邊*果本喜唔喜先?

有無睇過? -_-"

zeiling said...

當然有!

果本仲係當年我帶去英國*唯一*的英文書添。

lamkayeee said...

算你啦

Anonymous said...

相似嘛--我的書櫃同你的一樣凌亂 : ) ,我以前都做編輯

-firework

BTW, my blog is dead!!

Anonymous said...

我睇到喇!
多謝你將我的書好好收藏。

zeiling said...

K,
梗架啦~~~

firework,
係呀? 咁你而家做咩呀? 點解個blog無啦啦會死架?
be a friend, add my msn la: szeling@hotmail.com

phyllis,
唔只好好收藏, 仲讀晒添!
唔好講笑, 我身邊真係高手雲集!