Tuesday, February 13, 2007

大掃除

之一
年近歲晚,家裡*準備*著大掃除。母親大人已多番警告說我的房間太亂,再不收拾的話,新年有親戚朋友到訪,會向外界宣稱那是工人房。

我(無賴狀):「係呀,我果間係工人房*丫。」
母親大人(寸):「最弊人地工人房係好整齊架哩!」
我(被寸):「咩o者......人地好忙丫嘛......」
母親大人(再寸):「忙到買完野連件衫都仲係個袋度丫嘛。」
我(再被寸):「下?係咩?」-_-"

*本人的房間乃工人房,只有主人房 1/3,同時只可供一人活動;曾被朋友形容為 fitting room,亦被兄弟問過:「點解你細佬間房大你咁多既?」。

之二
母親大人考慮要把我部分衣物扔掉。她把她認為可以扔的擱在一旁。

母親口中唸唸有詞:「呢件連牌都未剪,呢條著到咁殘仲著。」

一望,是一件已遺忘而未剪牌的 miu miu,以及一條殘 marc jacobs 褲。頭都痕埋,如何跟母親解釋扔不得?!

2 comments:

Anonymous said...

我係鍾意用明星名呀,吹呀?

Anonymous said...

挑!!