Wednesday, March 21, 2007

關於電影節

之一
電影節終於開鑼。V 昨夜叫喊式的打電話來,要生要死。

之二
從來不是電影迷。從來電影節都不會令我很雀躍或瘋狂。前陣子,耳聞身邊的朋友為著而忙亂、因著電腦訂票幾近發瘋之際,我則不勞而獲地得到七大張戲票(!)。都拜好友 V 所賜。她的金句實在太多:

「你一定中意呢齣啦!」(明屈我中意她喜歡的悶爆電影。)

「你一定中意佢啦!」(「佢」指木村。明屈我鍾情木村,但轉個頭……)
「我好想睇〈武士之一分〉!」

「你一定中意佢啦!」(「佢」指發哥。明屈我鍾情發哥,但轉個頭……)
「你想唔想睇〈姨媽的後現代生活〉呀?」

好,話是講了很多,但以上兩部片子,均沒有訂票。-_-

7 comments:

Anonymous said...

bb~點解我唔知安藤政信黎香港架o下?我打俾你個陣真係有o的暈暈地,bb!! 你係咪收埋左佢?係咪?
話又說會來﹐你個fuckin Rain 好X樣衰,都唔明點解你會鐘意佢個fuckin ugly 髮型!
話又再說會來﹐i know u fuckin LOVE 木村!!!

我愛安藤政信!!!

Anonymous said...

bb~i really love die 安藤政信!!
Pls dun hurt him!!!

I LOVE YOU, 安藤政信!!!

Anonymous said...

I LOVE YOU TOO, V!!!

Anonymous said...

chi lung sin!!
who chose that fucking boring film "Nazi 狂魔"?? <---must be super悶爆!!

ZZZZZZZZZZZZZzZzZzZzZZZzzzzzzZZzZZzZzZzZzZzz!!!!

zeiling said...

...你一日留七十幾個留言, 好得閒呀而家?!

1. 唔該唔好屈我like阿rain!

2. 納粹狂魔一定好有意義!一定好好睇!一家好緊張刺激!

3. 最悶係垂簾聽政! :P 你好中意梁家輝啦而家!

4. 反日!

YEAH!

Anonymous said...

1. U love die 梁家輝!!!

2. 反 YOU!

3. You LES!

YEAH!

Anonymous said...

"SzeLing: i like korean only
small eyes pls"

仲話唔係鍾意ar RAIN?

fuck off la!