Thursday, August 16, 2007

婚宴前奏之三

身為伴娘的我,多少為著婚宴當晚的衣著而煩惱。好煩。一萬個煩。

要我穿 Low Cut 的話,賤肉橫飛,乾脆把我殺掉好了;要我穿 Low Cut 或小吊帶再外加一件披肩,又嫌老土。須知道,我要型!

唔露肉又要型當然要付出代價。終於決定動輒過千訂製一條比較合心水的裙子。由於過份缺乏主見,昨夜找了兄弟來陪度身。老闆娘遲了超過半小時才出現,姍姍來遲地 show 出雙手的 Cartier 手錶、鑽戒加鑽手鏈(勁多鑽石,假的吧?)。好,終於來到戲肉:老闆娘問我要什麼款式、上身什麼布料(雪紡或真絲*)、下身又什麼布料、什麼顏色的布料(白色、米色、intermediate 的米白色等)、裙要多長、袖要多長、心口位要幾高、要唔要 A 字等等等等,我都以夢遊式的眼神望向兄弟。難得她真的可以代我一一回答/決定。-_-

「你係新娘呀?」老闆娘問兄弟。
「唔係。」
「咁你係唔係上次果個**呀?」老闆娘又問。
「都唔係!」我 feel 到她有少少激動。

度完身後,才步出店子,我吁了一口氣,說:「終於搞掂!」

彷彿完成了一項十級艱巨的工程


* 我倆把雪紡和真絲搞亂了。原來以為是雪紡的竟是真絲,以為是的其實是雪紡!整個概念都錯了!難得是兩兄弟都錯。
** 上次陪我到店裡去的是 V。也是同一現象,我跟老闆娘說,我想要有 "loan" 的布料,她不明白。V 說即是點點點點呀,她要的是咩咩呀,但不是 lace 呀點點點。我心裡想,你又知既?

這樣就是朋友喇。


2 comments:

Anonymous said...

c ling,

辛苦你了!
買衣服不是應該很開心的嗎?點解gum 難爲你gum呢?
拿,買一件去飲的裙, 着番3、4次,gum 就底喇!
我要目弟下你有幾型!
多謝你為我的婚禮gum頭痕,第時你結婚,我要用$2000買條勁d 的裙,仲五巴閉過你!

Ron

zeiling said...

唔係"為難", 係驚出事呀!
你知我平日的衣著啦!...唉...不成體統...甚至連上班的穿戴也被老闆批(狠?!)評. 成日買貴野, 但又著不出品味來!(想死!)

今次, 你結婚wor! of cox不容有失啦!!!
sorry 我果日都係唔會型架喇(縮沙), 咁大場面(?!), 都係傳統d好(?!). =_= 型呢D野都係留返俾vivi啦, 你知佢型到爆炸架啦. 聽聞佢九月先至會死去買裙!

至於...我結婚呢下野...到時有先算啦. 可能到時我好霉, 咪著返今次件伴娘裙, 可能又過到骨!!! :p