Tuesday, August 14, 2007

錫唔錫自己

被疲勞轟炸了幾小時。

「點解你唔錫下自己?」「你真係好唔錫自己!」Facial 阿姐如是說。

2 comments:

Anonymous said...

你ng care 塊面jei ma, 但你會買貴野!
但是,其實塊面都幾重要咖!

你看看我,我不買貴野,但是我會花幾千蚊做彩光!我剛剛look 了$8XXX 做facial ( 做機),錢要花,發現年紀大了,就要花多一點點喇!

肥媽話:我得你都得!

gum , 你點解五得呢?

zeiling said...

>_<
拿, 背後有個故事架! 不吐不快呀而家!

話說我做開兩間facial既, 呢間係紅磡, 勁方便, 但佢地d人好煩, 次次狂 sell 你野. 每一次都sell! 好x煩. 又話說有一次, 我係manager的推介下開左個course, 但當我下次去做facial時,佢說呢個course唔係咁抵, 叫我加多*$8000*買套票. 當時我黑面, 真想頂佢個肺. 當日sell我果個係你, 而家話唔係好抵又係你.

而文中個阿姐其實只叫我加$80做電療, 因我的瘡瘡太勁!係,$80蚊唔係d咩, 但我死都唔會再俾錢佢地架喇!!!!!!

&而家係呢間做$550一次鑽石磨皮+facial, 好貴囉.

問題仍係!!! 佢地真係好煩! 除左上次個阿姐之外, 佢地每一個女仔都會同我講同一句話:「你有尖尖既下巴喎!」 問同一個問題:「有冇男朋友呀?」

做facial者, 咁八做咩呀!