Monday, December 03, 2007

$4 遊世界之窗

前陣子,R 給我講了個故事。

話說,R 的爸爸(暱稱「小錦」)某天玩失蹤,追問之下,原來他跟鄰居們去了深圳世界之窗。最引以為傲的是,小錦稱自己只用了 $4 便能暢遊世界之窗!

年屆 70+ 的小錦退休前是一名的士司機,精打細算,頭腦靈活(據說,不諳英語的他曾成功把外籍旅客由尖沙咀送到赤柱──Stanley)。「失蹤」當日,他善用長者星期日及公眾假期 $2 乘車優惠及其他種種優惠,企圖創造慳錢神話。當日行程如下:

1. 老家沙田乘巴士到元朗(沙田-->元朗 $2
2. 轉一程巴士到落馬洲(元朗-->落馬洲 $2
3. 乘深圳地鐵到世界之窗,70 歲以上長者星期日乘深圳地鐵是免費的! (深圳-->世界之窗 $0!
4. 最後到了世界之窗,70 歲以上長者星期日入場又是免費的!死未!
世界之窗入場門票 $0!)。

小錦只用了 $4,成功由沙田到了世界之窗!來回不過 $8!好堅!我們平常過一過關都要動輒七八十吧?

這樣,就叫豐盛人生。

7 comments:

Anonymous said...

haha. 好好笑阿! 不過他有時會有失手的時候!今天, 他接了個電話,我以爲是推銷電話,點知小錦話係文化博物館打來,叫他去聽講座@@ 係真ga! 原來,他付了50蚊年費,買了張年票,可以全年任何時候去沙田文禮道那個好大、在我讀書時開始起的沙田博物館。(不過我沒有去過!)你都沒有他gum 有文化氣息!

點解話係失手呢?拿, 對於退休人士,什麽時候去都不是問題,gum 他只要逢星期3去咪免費law!

係咪!

zeiling said...

係喎!
佢根本唔洗俾50蚊買年票!

Anonymous said...

我坐車去銅鑼灣,來回都要$50……夠小錦去6次細芥脂槍。

Anonymous said...

細芥脂槍----> I like this!

R

Anonymous said...

我好鐘意小錦呢個稱號! 話時話要同呀R講先, 我地原來除O左大家(現時)係住青衣呢, 我地大家的老豆都係的士司機啊!! 哈哈哈
我老豆(又稱"呀林(音諗)")就今年剛剛拎倒老人PASS, 唔怪得佢而家迷上O左返大陸啦...

Anonymous said...

哈哈~ 好搞嘢呀!
成篇新聞報導咁!!

另外我想補充一下
好有文化既小錦(我都好鍾意呢個新朵)張全年pass係可以去到全港各大博物館架! 係咪好巴閉呢!!!

zeiling said...

S:
但你可以行路返深圳!!
(天水圍->深圳 $0!)

R:
「細芥脂槍」呢個名遠不及 J 改「小錦」呢個名改得好!

林扔:
老人PASS福利多! (忽然好想快D 70!)

R個妹:
原來如此!!
想當年我都申請過呢張全港 museum pass wor! 不過成年只入過藝術館一次! (悲!)