Friday, July 04, 2008

More than Enough...(但又好似唔夠)


懶到連面都不願洗的我,十年唔化一次妝,
但化妝品卻有一大籮......

平日用的護膚品亦有很多......
零零碎碎的東東:mask、磨沙、lotion、hand cream、hair gloss,還有......
獅子油!


很需要一支保濕 lotion,但又不想用錢買。
於是,在這埋試用品裡找呀找,
唉,一百件產品中,為什麼連一支簡簡單單的保濕 lotion 也沒有呢?
OK,永不放棄,繼續找!
但同樣是沒有 lotion 的!!!

2 comments:

Anonymous said...

嘩! 我明你講乜... 不過你又真係勁o左少少... 因為個存貨量真係多... 查實係咪代表o的o野用o左冇乜效果, 所以未用晒又買了另一(或多)種類近產品返o黎囤積呢?
我最近最喜歡買開o野都同sales講話要眼部產品... 我已經好耐冇用錢買eye gel喇!! 你一定要非常清晰講明要邊一樣產品... 否則o的試用裝就會氾濫... 但你一o的都用唔著!
(我現在囤積最嚴重的試用裝係有色底霜... 我車! 唔o岩色我要o黎把鬼!)

zeiling said...

我d有色底霜, 用黎搽頸囉.