Friday, June 23, 2006

香港好客之道

繼續發揮香港好客之道。

朋友從台灣來,同行還有五名極度活潑的男生。注意,我比他們年輕,但......要我終日energetic式的蹦蹦跳跳,sorry,我老喇。-_-"

到了蘭桂芳、星光大道、沙田馬場、山頂、喜記(吃炒蟹,正!)......

最經典是V在馬場風騷地說:「靚仔?點及得D靚馬丫!」笑到我快斷氣。可惜,在明明買中左兩隻馬(上星期六第八場七號「風雲小子」及八號「皇帝出巡」)但唔知點解會輸十幾廿蚊的情況下,我頭都大埋,當場大腦缺氧。此時,V又說:「都係靚仔緊要D,今晚都係落返老蘭......」

車,老蘭有靚仔SO你咩?!-_-"

3 comments:

Anonymous said...

原來香港人跟台灣人一樣都是很好客的
雖然這不是第一次去香港了~~可是有當地
人在自己週遭的感覺就是不一樣~~很開心
香港的好客之道我們見識過了~~什麼時候
也讓我們盡盡地主之誼ㄋ~

Anonymous said...

chur!!! im sure there will be hot guys comin to me if u are NOT around me

zeiling said...

Mitchell,
那幾天我也玩得很開心,如果不是你們來了,我也未必會到星光大道、馬場等地方.倒過來也該謝你們.

如果有機會到台北,一定會找你們玩!

匿名V,
唔好屈我好喎...我個樣點睇都係直o既!