Wednesday, January 24, 2007

孝感動天的好父親

話說,家父年輕時乃美男子一名,非常有台型。可惜其女兒並不生性,遺傳不了他的美,更慘遭祖母批評「不及爸爸年輕時的樣子」,一度受不起刺激,對父親說:「好巴閉咩?哼!」

再說,家父乃愛美之人,雖當個裝修佬,卻異常整潔──然而,外表看是看不出來,如廣大麻甩樣,人過五十,中年發福。無論如何,他對用的是頗講究的,曾買過不少昂貴的護膚品(最經典是有一次,我在廁所找到一批植村秀,在質問之下,他稱自己「唔記得左用」)、香水古龍水亦有數瓶。他買給女兒的更昂貴、更講究,繼一次豪買 $3700 SKII 及 $7000 燕窩後,最近更計劃給女兒出張附屬咭,希望女兒在出嫁前玩盡、洗盡(假如其女兒真的能出嫁的話……)。可惜其女兒一而再的不生性,用過 SKII、吃過燕窩,仍是爛面一張;在父親鼓勵消費之下,仍毫無 fashion sense,一整個衣櫥的衣飾,攤出來,都見不了人……

又說,剛才女兒收到父親的電話:「學唔學化妝呀?」作為精明消費者的女兒,細問之下,原來三堂要 $4000+!
女:「咩黎架?唔好俾人呃。」
父:「唔會,佢果度係 XXX……阿邊個個女都想去學。我睇佢果 D 化出黎好似明星架!」
女:「4000 梗係唔學啦。」
父:「已經減左價喇 4000!」
女:「……我連基本果 D 都唔識呀!」
父:「咁咪要學囉!」
女:「……」

愛女深切,想不到任何形容詞──可否爆一句「孝感動天」?!

2 comments:

Anonymous said...

你阿爹好想你快D嫁gam wor~

我都好想做你阿爹個女, 可以同d friends 講食燕窩食到嘔......

學化妝?

叫埋我! 我都想做明星, 發夢個噌 @@

zeiling said...

1. 大家都好驚我嫁唔出。

2. 食到嘔係比喻o黎o者!

3. 俾 4000 學化妝我唔捨得呀...cheap cheap 地就一齊去學囉。