Saturday, January 20, 2007

對我們又o黎好高騖遠

昨夜逛了 ICF 連卡佛和 Harvey Nichols,仍是空手而回。

在連卡佛內,偶爾有一兩件貨品的折扣令我的品味扭曲。
我:「喂,呢個 $3xxx 咋!O 唔 OK 呀(個款)?」
兄弟:「其實係唔靚架囉。」

亦有些貨品反映我的固有品味。
我:「呢個幾好丫......(望價錢)900 咋!」
兄弟:「同你以前*果個一樣。」
* 指本人當年戀戀不捨、長用長有的 Guess 銀包,乃家母在八佰伴結業時以 $100 購得。由於銀包大小、款式非常合意,前後斷斷續續用了五、六年之久,至今仍收藏家中。)


貨真價實真 vintage。








至於 Harvey Nichols......唉。昨晚是我第一次到訪香港 Harvey Nichols,絕對令人失望!完全唔係果回事!

臨睡前,護士姐姐打電話來:
護:「我想行 d 平野。」
我:「即係邊度?」
護:「香工啦,XXX 話好多野買。」
我:「有咩架?好多年冇去。」藐晒嘴。
護:「旺中果 d 囉。」
我:「旺中?!」
護:「唉,都係唔好喇,冇雷公咁遠,到時又冇野買。行返銅鑼灣啦,順便 high 下 tea,你唔好食 lunch 呀。」
我:「......」

我們如此,我們是好朋友。

5 comments:

梁偉洛 said...

行來行去得個桔。

lamkayeee said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lamkayeee said...

果個銀包竟然仲响度??? 好嘢.

zeiling said...

(好熟)洛:
唔得咩而家?

好兄弟:
係,有相你睇。

lamkayeee said...

咦, 無我想像/記憶中咁殘喎.