Sunday, July 24, 2005

催人歲月

2x歲。我該到2x歲了吧?

2x代表不再年輕,在我來說。但每人的2x也不同,我對它的定義為:

1. 發現白頭髮。把它拔掉了,發現第二條。拔掉了,發現第三條。拔掉了,發現第四條......最後,不得不選用染髮劑,企圖把頭髮染金。
(記:
「染左好似冇染咁既?!」我問兄弟。
「唔係呀,而家係橙色呀。」她答。
-_-")

2. 發現自己不能再熬夜,否則翌日殘到唔想照鏡。 每每見到一副殘樣,感慨自己30未到,已芳華不再。唉。

3. 黑眼圈、眼紋盡現,多年來揮之不去。踏入2x,更發覺眼紋深得無可救藥,幾度懷疑自己要用嘉玲姐的skII,可惜冇錢買。

4. 神經衰弱,懷疑自己有魚尾紋,一度見到朋友便嘈嘈閉:我有魚尾紋喇!
(記:
「我有魚尾紋喇!」我對 V 叫。
「o下?!好彩我仲未有o者!呵呵!」
-_-")

綜合1至4,我是否已步入2x的殿堂了?

No comments: