Tuesday, September 11, 2007

一定要二揀一

今早跟 S 先生玩了個「二揀一」遊戲,不亦樂乎。

Z:有個女同事問,點解冇男人覺得楊怡靚
S:……不如你揀幾個黎問我
Z:楊怡/廖碧兒
S:楊怡,一般啦,唔算好吸引,太平凡;廖碧兒,腮骨大方,臉太大,稍為有肉感,同原子鏸同類──睇肉多過睇樣
Z:你一定要揀一個
S:brenice
Z:小雪/楊千嬅
S:小雪,雖然佢離左婚有個女
Z:黎端恩/楊千嬅
S:楊千嬅,黎瑞恩太似兔仔
Z:容祖兒/楊千嬅
S:楊千嬅
Z:容祖兒/泳兒
S:呢個難,兩個都怪…
Z:wahahh,勁哩我?
S:泳兒個鼻係咪假架
Z:可能佢老豆係成龍,咁咪係真架囉,好過容成身都係假
S:泳兒(困難地)
Z:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 容祖兒/yumiko!
S:好難.... 我好憎玉米糕架
Z:choose one!
S:陳fala!
Z:唔得
S:徐淑敏!(好明顯 S 先生的品味係……!)
Z:唔得!快d!
S:@o@"
Z:快啦快啦!玩啦!(見 S 先生久久不回應,於是央他玩下去)S,玩啦,我好想諗呀!
S:容祖兒
Z:yeahhhhhhhhh yumiko!/泳兒
S:泳兒
Z:泳兒/欣宜
S:泳兒
Z:欣宜瘦30 lbs/嬌肥60 lbs
S:嬌
Z:!!!!!!! 60 lbs 喎!
S:欣宜始終係欣宜,你明唔明
Z:我出絕蕉,欣宜/Ka *

(Ka 乃一名明戀 S 先生的豬妹。此後,S 先生再沒有覆我,相信他在網絡那一端已崩潰了。阿彌陀佛。S 先生,冤有頭債有主啊,不要搵我報仇。)

P.S. 一小時後,S 先生終於答:仲使諗.....答案一定係欣宜啦

6 comments:

Sunny said...

休克了30分鐘,迷糊狀態又15分鐘,14分鐘回氣坐定,1分鐘思考,剛剛好是1小時。

zeiling said...

想死!你仲要解釋果一小時點黎!

笑死我喇!

Anonymous said...

好無聊, 但又好好笑!

Joey 同 yumiko, 木更係 選 yumiko 啦!

泳兒個樣是超奇怪, 個 nose 一定有野。

joey 同 泳兒,gum 宜家的祖兒好過超奇怪的泳兒。

欣宜都出埋,你都好毒!

zeiling said...

最好笑係,文中的 S 先生最終被迫揀左欣宜!

Anonymous said...

W: 楊怡/ 廖碧兒?
X: 樣 only ?
W: 靚o的/ 鐘意邊個多o的
X: 廖碧兒
W: 小雪/ 楊千嬅
X: 小雪
W: 黎瑞恩/ 楊千嬅
X: 黎瑞恩, i like 黎瑞恩 so much
W: 容祖兒/ 楊千嬅
X: 楊千嬅
W: 容祖兒/ 泳兒
X: both suck wow
W: hahahha點都要揀呢?
X: 容祖兒, 泳兒成隻et
W: 容祖兒/yumiko
X: yumiko
W: 泳兒/欣宜
X: 欣宜
W: 咁嚴重!!
X: yes
W: 欣宜瘦30 lbs/嬌肥60 lbs
X: 嬌肥
W: 60 lbs喎!!!
X: 有變靚d

(咁又係喎!!)
全問卷完。

Anonymous said...

我為驗証"天下男人一樣taste", 而搵我公司男同事做的問卷結果。
:)