Wednesday, September 05, 2007

Who is Luis Buñuel?

上星期,V 叫我跟她看 Dalí 的短片 An Andalusian Dog

購票的時候,全院只剩下兩個位,還是第一行的,我想了想,說:「都無所謂啦。」V 點頭同意,但半秒後即說:「但我地而家唔係睇舞台劇喎!」「……」太遲了。
(話說我們看舞台劇很愛坐前排的!)

之後,我們在路上談著這片。
V:死啦,睇到割眼時我會好驚架!
Z:係囉,D 蟻又爬上隻手度。
V:係呀係呀!
Z:D 蟻又爬上手?!……喂,呢齣野我睇過架喎!……我同你係 Dalí Universe 睇過架!仲睇晒先走!!
V:係咩?……又好似係呀!

其實,這短片我*好像*也在兄弟家看過。睇完又睇睇完又睇睇完又睇,九萬次還記不著。藝術,真叫人頭昏腦脹。

1 comment:

lamkayeee said...

你响我屋企睇架咩? 唔記得lu. 或者是我迫你睇既....? -_-" 當時的確是到達了一個fan 的地步.

仲有, 果時都係多得你, 我先可以潛入City 睇佢D(好)片咋!