Wednesday, June 11, 2008

中女氣質

(一)
Z:今日放工,有個o靚仔叫我申請信用咭,仲同我講:「妹妹,申請張信用咭丫,同你一樣咁可愛架!」
S:咁你有冇信佢?
Z:有呀
S:(發癲樣)
Z:但我冇申請


(二)
Z:你有冇胸肌架?(拿,我見佢心口有野凸左出黎,先咁問架咋!)
lcf:少少...... eeeee問人這些問題, 好衰家......
Z:.....妖怕咩醜丫男人老狗
lcf:你.... 露出真面, 好驚呀
Z:hahahahahhahahha! 笑死我喇,我好似果 D 呃人既姐姐呀
lcf:是饑渴姨姨, hahahahahahaha

No comments: